Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

......

Av Nygren - 14 augusti 2009 15:13

Igår gick jag över till jonny och rille, vi satt där ett tag innan vi gick vidare till matte för att kolla på film.

Vi såg Date Movie och Rambo 4, halvbra rullar men ändå rätt sega att kolla på.

Efter filmerna gick vi tillbaka till jonny och rille, där satt vi och kollade på tv halva natten.


Natta kom också dit med hennes hund och kompis :D

Lilla Mira är en av världens gulligaste hundar, you gotta love it!

Bild på henne kommer längst ner :)


Idag vaknade jag runt ett - två tiden på dagen, jag tog en cigg och sen gick jag hem för att va med tim en liten stund.

Jag ska antagligen försöka städa upp lite här hemma idag samt tvätta, men jag kanske ska till tanto med jonny och rille om jag lyckas hitta någonting att åka på...


Dags att börja aktivera sig, peace!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nygren - 20 juni 2010 15:00

Min inaktivitet på bloggen verkar inte ha ett slut, jag är hur som helst aktivare på min FB (Facebook).   Jag kan inte säga när/hur/vart jag kommer vara aktiv, därför anser jag att det är bättre att "hålla koll" på min FB. Den är : Joakim "Jokk...

Av Nygren - 16 maj 2010 16:14

Nu har det gått cirka fyra månader sedan jag skrev senast, men nu känns det lockande igen. Jag har börjat praktisera via arbetsförmedlingen på NetonNet vid Slagsta Strand, där ska jag jobba i cirka en månad och sen får man se om det leder vidare...

Av Nygren - 5 januari 2010 03:57

Live life fully while you're here. Experience everything. Take care of yourself and your friends. Have fun, be crazy, be weird. Go out and screw up! You're going to anyway, so you might as well enjoy the process. Take the opportunity to learn from yo...

Av Nygren - 30 december 2009 20:52

Så var 09 redan slut, tacka fan för det! Nu är det bara att bita ihop och hoppas på att 2010 inte blir lika förjävlig :) December månad har varit galen, hänt en hel del helt enkelt.. Men det kan vi ta vid ett senare tillfälle , för nu ska ni få...

Av Nygren - 11 september 2009 13:44

Jag har dessvärre inte varit allt för aktiv på min blogg, men vad kan man göra ? Hur som helst så har det inte hänt speciellt mycket på senaste tiden, fast det är inget ovanligt.. Jag var hos arbetsförmedlingen på ett gruppmöte häromdagen , dä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards