Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Men vad i ...

Av Nygren - 6 maj 2009 20:38

Idag har varit en relativt komisk men ändå rätt irriterande dag, jag vet inte ens hur man ska känna om denna dag.


Vid 4:30 imorse så blev jag väckt av en viss sambo som spillde ut gammal öl på mina ben, hans bortförklaring var inte simplare än att han skulle dra igen gardinerna.

What ever tänkte jag, jag ville bara sova vidare.

Istället för att kunna somna om så springer marcus och sebbe runt i lägenheten trötta som fan och driver med mig osv, visst var det kul men lite smått irriterande då jag bara fick sova i cirka tre timmar.

Vid 6 på morgonen drog marcus iväg för att gymma och då lyckades jag äntligen somna om, jag vaknade vid elva ungefär och var ovanligt trött.


Sen hände det inte så mycket mer, förutom att jag och sebbe gick ner till centrum lite senare på kvällen för att ta ut pengar och inköpa cigaretter samt läsk.

I centrum sprang vi in i annie och elin som hängde på oss hem till mig , jag var snäll nog att laga mat åt dom två.

Jag satte på en film (Van the man) som alla satt och halv kollade på.

Ungefär i mitten av filmen så börjar marcus och sebbe att bråka och lyckas välta ut en skål som vi användt som askkopp, självklart flyger det ut fimpar, fimpvatten och annat skit på golvet samt en kudde, mitt gossedjur och lite annat skit.

Jag fick ju självklart städa upp skiten , som vanligt....


Mot slutet av filmen så får marcus för sig att slänga sig i sängen där redan fyra personer ligger, och som på toppen av isberget så spricker delen där mitten partiet ligger på och hela sängen åker i golvet.

Så till min glädje har jag ingen säng att ligga i längre, inte förens vi får tag i en skruvdragare iaf så man åtminstonde kan försöka laga skiten.


Resterande kvällen har varit nästintill enbart hemma arbete, jag har städat, diskat, tvättat, bytt buren på Mini osv..

Fast jag har dock inte börjat städa så värst mycket i rummet, då det ligger madrasser och sängkläder i hela rummet och så är jag den ända som städar här hemma.....

Igår så fick jag min första piercing gjord också, det blev vid högra ögonbrynet och jag är nöjd med det, vem vet om det blir någon mer någongång. 

Just nu spelar Finland mot USA i kvartsfinal och hoppet är att Finland tar hem segern ivkäll, förhoppningsvis så får man kanske se Finland möta Sverige senare i veckan.


Nu är det dags att fixa disken igen,  måste få det fiiiiiiiint här hemma!

Tills nästa gång, ha det nice ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nygren - 20 juni 2010 15:00

Min inaktivitet på bloggen verkar inte ha ett slut, jag är hur som helst aktivare på min FB (Facebook).   Jag kan inte säga när/hur/vart jag kommer vara aktiv, därför anser jag att det är bättre att "hålla koll" på min FB. Den är : Joakim "Jokk...

Av Nygren - 16 maj 2010 16:14

Nu har det gått cirka fyra månader sedan jag skrev senast, men nu känns det lockande igen. Jag har börjat praktisera via arbetsförmedlingen på NetonNet vid Slagsta Strand, där ska jag jobba i cirka en månad och sen får man se om det leder vidare...

Av Nygren - 5 januari 2010 03:57

Live life fully while you're here. Experience everything. Take care of yourself and your friends. Have fun, be crazy, be weird. Go out and screw up! You're going to anyway, so you might as well enjoy the process. Take the opportunity to learn from yo...

Av Nygren - 30 december 2009 20:52

Så var 09 redan slut, tacka fan för det! Nu är det bara att bita ihop och hoppas på att 2010 inte blir lika förjävlig :) December månad har varit galen, hänt en hel del helt enkelt.. Men det kan vi ta vid ett senare tillfälle , för nu ska ni få...

Av Nygren - 11 september 2009 13:44

Jag har dessvärre inte varit allt för aktiv på min blogg, men vad kan man göra ? Hur som helst så har det inte hänt speciellt mycket på senaste tiden, fast det är inget ovanligt.. Jag var hos arbetsförmedlingen på ett gruppmöte häromdagen , dä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards