Alla inlägg under augusti 2009

Av Nygren - 21 augusti 2009 16:50

Varit borta i några dagar , men nu är jag tillbaka..

Behövde komma iväg ett tag, fast det var nog inte tillräckligt....

Anyhow så är jag tillbaka och vem vet hur länge jag stannar :D


In this world the hate and lies seems to easily overcome the love and trust that barely exists. It is pathetic how people act and behave to each other, even though it results in unnecessary misery. Life must be the hell we go thru before we can come to heaven.. /Jokko 19.08.09


Peace 

Av Nygren - 16 augusti 2009 11:34

Igår så skulle jag igentligen ha tagit mig till stan med bla jonny men det sket sig totalt, jag åkte på världens feber samt ont i hela kroppen osv..

Det blev så illa att jag inte ens kunde sätta mig upp, fast det verkar släppa nu som tur är.


Idag vaknade jag runt sex tiden, satt på en rulle och chillade kvar i sängen..

Sen lyckades jag ta mig ork (även fast jag var/är yr som satan) att bädda sängen, fixa disken och sätta på tvättmaskinen :)

Denna söndag är rätt så oklar men ska försöka städa lite och kanske eventuellt hitta på någonting med någon, men vi får se hur det blir...


Btw, filmerna jag såg:


Get Smart   8/10

Never back down   7/10

Vicky Cristina Barcelona 5/10


Peace!

Av Nygren - 15 augusti 2009 12:29

Usch, nu känns det att jag har sovit way too much..

Somnade runt fyra - fem tiden igår på dagen och vaknade vid nio på kvällen, självklart var jag för pigg för att kunna somna tidigare än fyra på morgonen.

Så det blev några rullar på kvällen/natten , jag tänkte betygsätta dom jag såg..


Monsters vs Aliens   5/10

The taking of Pelham 123   6/10

Harold & Kumar Escape from guantanamo bay   8/10


Pelham 123 var visserligen bra men allt för seg, imo så var det lite för lite action och lite för mycket snack :)

 Monsters vs Aliens var också rätt så bra, men den föll inte riktigt mig i smaken.

Sen har vi Harold & Kumar som aldrig kan slå fel, helt underbar film som är värd att se om och om igen!


Idag är det The Voice vid kungsan, undra om man inte ska dit och titta lite.

Det är ju trots allt en del bra artister som uppträder idag, fast jag känner mig riktigt seg idag och har grymt ont i rygg området..

Troligtvis så kommer jag åka in till stan med jonny & rille och kanske fler, får helt enkelt se hur det blir med det :P

I värsta fall stannar jag hemma hela dagen och städar, det låter tveksamt :)


Peace!

Av Nygren - 14 augusti 2009 15:13

Igår gick jag över till jonny och rille, vi satt där ett tag innan vi gick vidare till matte för att kolla på film.

Vi såg Date Movie och Rambo 4, halvbra rullar men ändå rätt sega att kolla på.

Efter filmerna gick vi tillbaka till jonny och rille, där satt vi och kollade på tv halva natten.


Natta kom också dit med hennes hund och kompis :D

Lilla Mira är en av världens gulligaste hundar, you gotta love it!

Bild på henne kommer längst ner :)


Idag vaknade jag runt ett - två tiden på dagen, jag tog en cigg och sen gick jag hem för att va med tim en liten stund.

Jag ska antagligen försöka städa upp lite här hemma idag samt tvätta, men jag kanske ska till tanto med jonny och rille om jag lyckas hitta någonting att åka på...


Dags att börja aktivera sig, peace!


Av Nygren - 13 augusti 2009 07:17

Så var det ett tag sen man skrev här, som vanligt...

Men nu tycker jag det är dags att börja aktivera sig en gnutta mer gällandes bloggen, vi får helt enkelt se hur det går :)


Jag såg Twilight häromdagen, den var grymt bra och mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara, den rekommenderas starkt!

Kollade även på Fear and Loathing in Las Vegas igår, den har man sett tusen gånger men tröttnar aldrig..


Vaknade runt 6 idag och kunde inte somna om så jag satte igång en tvättmaskin och fixade lite på nätet, plus att jag satte mig för att skriva här :o

Resterande dagen är oklar, ska eventuellt ner till centrum och handla lite grann, kanske ska vara med jonny senare också.

Får se hur det blir idag, förhoppningsvis är den inte allt för sugig :)


Men nu är det dags för mig att hitta på någonting, peace!


Veckans låt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards